Sounds of Waves

Blog utk diriku meluahkan segalanya di hati serta hobiku

ada skandal?

Aku tak tau sapa yg sebarkan hal yg tak berapa betul dan tanpa bukti yg aku couple ngan kwn baik aku. Padahal kami berdua bersama sebab hal kerja dan bukannya hal lain. Memang la kami selalu jer berdua tapi tak semestinya yg aku ada apa apa dengan die. Benda yg kami bincang pun pasal kerja, masalah kami dan kami ni sekelas. Salah ke berdua aje?? Jika benda begini berterusan aku terpaksa jauhkan diri aku dari die......lebih teruk, terpaksa putuskan persahabatan dengan die. Aku tau la....aku memang begini....perasaan aku takde sapa yg tau melainkan kwn rapat aku. Aku jarang ceritakan masalah aku dgn sesiapa walaupun kwn baik. Kenapa? Kenapa percaya sgt dengan kata org lain? tiada bukti jgn la nak kata yg org ni couple dgn org tu padahal takde apa apa pun. Skarang ni aku rasa sedih sgt......

Lagipun aku dah berpunya..jadi buat pe aku nak cari yg lain??? ...mungkin aku ditakdirkan begini.........mungkin sbb itulah aku kurang sgt berkwn dgn budak lelaki...takut sgt dgn skandal dan gossip.....tapi aku takut berseorangan tanpa teman......nak buat macam mana....aku benci bila org lain dtg dan berkata " ko dan die camne?" "die tak marah ke kalau budak lain dkt dgn ko?" Sori la.....aku tak suka. Aku tak mahu kecohkan lagi keadaan tapi nak buat mcm mane kalau org tu selalu sebarkannya kpd kwn kwnnya yg lain. Terus terang aku ckp, kalau aku jumpa pun, org tu takkan tau apa aku nak buat dgn die. Tolong jgn jadikan benda ni jadi lebih serius. Kalau ada org tanya lagi pasal aku dgn die aku peduli apa? KAMI BERDUA HANYA KAWAN DAN TIADA LAGI YANG LEBIH DARI ITU.

1 comments:

Nazirah_Turtle February 14, 2009 at 11:27 PM  

serius btol entri ko ni najwa..
huhu..
pape pun..troskn ngan Jihad!!:D