Sounds of Waves

Blog utk diriku meluahkan segalanya di hati serta hobiku

Hari Keluarga Polis DiRaja Malaysia

Hari ni ada hari keluarga utk warga polis di Taman Tasik Titiwangsa. Cam biasa la, aku ni kan selalu bangun lewat..tetiba je ayah call katanya nak bawak gi sana. Kat sana mmg mcm mcm ada tapi ye la kan..dah dekat tgh hari takde la meriah mana pun tapi ada satu tempat yg agak menarik perhatian. Pameran. Ada banyak bahagian la tak silap aku.. dlm 6 camtu kot.


Jabatan Siasatan Jenayah

Bahagian Forensik
Ada banyak lagi yg dipamerkan cam mayat org kena pengal dari belakang, bunuh diri..mcm mcm lagi la..tapi ni jer yg aku dpt.



Bahagian Senjata.
Hahaa..aku dpt la merasa memegang senapang...berat gak la



Tu jer...tak banyak sgt aku amik.

2 comments:

Rocknote June 20, 2009 at 6:12 PM  

saya mahu ambil senapang! (utk...bunuh "someones") Muahaha D:< You are lucky ==a

mayat!? That is cool dood! T_T

Namine June 20, 2009 at 6:18 PM  

lol dood
at first was kinda scared to see that pic of murder case ==a